torek, 14. januar 2014

Intervju


INTERVJU Z GOSPODOM RAVNATELJEM
1.    Gospod ravnatelj ali ste tudi vi hodili na OŠPV ?
Ne. Hodil sem na Osnovno šolo Dobrova,od četrtega razreda naprej pa na OŠ Trnovo.

2.  Kako se počutite na OŠPV ?
Odlično. Res je prijazno vzdušje.

3. Kakšno mnenje imate o učencih in učiteljih na vaši šoli?
Zares dobro, ker se učenci kot učitelji trudijo sodelovati in medseboj komunicirati.

4. Kako se spominjate svojega osnovnošolskega obdobja? Ali so bili učitelji strožji?
Bili so malo strožji in imeli so drugačen pristop, venadar si tudi otroci nismo upali postopati z učitelji tako kot danes.

5. Kaj ste kot učenec radi počeli v prostem času? Kateri so bili vaši hobiji takrat, kateri pa so sedaj?
Kot učenec sem se rad družil s prijatelji pred šolo in na igrišču. S prijatelji smo radi igrali igre s žogo (večinoma košarko) ter družabne igre, saj nismo imeli interneta. Sedaj mi niso več tako všeč igre z žogo. Rajši hodim v gore in kolesarim. Všeč mi je smučanje, planšarstvo, kolesarjenje in tek.

6. Kateri je bil vaš najljubši predmet? Zakaj? Kateri je bil najmanj ljub? Zakaj?
Moj najljubši predmet je bila zgodovina. Imeli smo zelo dobro učiteljico, ki je znala stvari zelo dobro ponazoriti, da smo se počutili, kot da smo tam. Niso mi bili pri srcu tehnični predmeti.

7. Ali se vam je že v OŠ sanjalo, da boste ravnatelj? (Kaj ste si želeli postati?)
Ne, ni se mi. Želel sem si postati šofer.

8. Ali je kateri izmed vaših osnovnošolskih prijateljev tudi ravnatelj/ica?
Ne, ni. Vsi so si izbrali drugačen poklic.

9. Kako dolgo ste že ravnatelj? Ali vam je všeč?
Ravnatelj sem že 16 let in nedvoumno sem izbral poklic, ki mi je zelo pri srcu. Rad imam delo z ljudmi in ta poklic mi to omogoča.
1
0. Ali nam lahko na kratko opišete, kako pravzaprav izgleda delo   ravnatelja? Kako ste začeli delati in kaj ste spremenili?    
Delo ravnatelja temelji na dveh stvareh: 1. razumevanje med učenci in osebjem, prijetno vzdušje; 2. predvsem sporazumevanje učiteljev z učitelji ter ostalim osebjem.
1
1. Koliko truda ste vložili, da ste postali tako uspešni?
Predvsem trdo delo, zagnanost in veselje do tega, kar delam.
1
2. Kakšen je vaš napotek za uspeh v življenju?
Da vsi učenci poskušajo najti nekaj dobrega v šoli in predvsem v                       življenju in da delate predvsem to, kar si želite.
                                                                      
                                                                                                         Ajla Nuhić, 7. a 
                     
 

                                                                                            
                                                                                                     
                     






Slika: http://www.delo.si/novice/ljubljana/ljubljanski-ravnatelji-letos-na-nizozemsko.html



INTERVJU Z UČITELJICO GEOGRAFIJE ROSANO URŠIČ



1. Ali je to vaša prva služba? 
    Ne.
2. Kje ste poučevali in koliko časa?
    Poučevala sem na Srednji ekonomski šoli Ljubljana, ko sem bila še študentka, krajši čas še na OŠ 8 talcev v Logatcu, kot pripravnica, in na OŠ Jakoba Aljaža.
3. Kaj vas je pripeljalo na OŠ Prežihovega Voranca?
    Na OŠPV me je pripeljala ponudba za prosto delavno mesto.
4. Kako se počutite na naši šoli?
    Počutim se v redu, učenci vedo veliko ter jih stvari zanimajo. Geografija mi je všeč, ker je dinamičen predmet ter si pri pouku lahko ogledamo kakšen film.
5. Zakaj ste postali učiteljica? Kdaj ste se za ta poklic odločili?
    Za ta poklic sem se odločila že v otroštvu, ker rada delam z otroki ter posredujem znanje.
6. Ali je bila geografija vaš najljubši predmet, ko ste obiskovali OŠ? Kateri predmet vam je delal največ težav?
    Da, geografija je bila moj najljubši predmet že v OŠ, všeč pa mi je bila tudi zgodovina. Večinoma sem imela rada vse predmete, razen matematike.
7. Če primerjate učence na OŠPV ter prejšnji šoli, ali se močno razlikujemo? V čem?
    Ne. Na obeh šolah ste pridni ter vas stvari zanimajo.
8. Ali imajo učenci na naši šoli dobre delavne navade?
    Ja. Večina ima dobre delavne navade, razen nekaj posameznikov.
9. Katerih ocen največ podelite?
    Kolikor kdo zna. Večinoma vsi znajo za 4 in 5, podelila pa sem tudi že slabše.
10. Katero državo bi najraje obiskali?
     Najraje bi obiskala Kolumbijo, otok Reunion, Madagaskar, Namibijo, Afriko in     Bližnji vzhod.
11. Katero učno snov najraje poučujete?
      Rada poučujem vse snovi. Najdejo se tudi snovi, ki so manj zanimive npr. v 7.  razredu Sredogorja in grude.

   Ema Kuštrin Čermelj, 7. a


Ni komentarjev:

Objavite komentar